Selena Gomez is druk bezig met de promotietour voor haar documentaire Selena Gomez: My Mind and Me, die fans een zeldzaam kijkje geeft in haar leven buiten het podium. De voormalige Disney-ster is deze week in New York en verschijnt anders dan anders op de rode loper: in een warme winterjas.
Selena Gomez in New York
De Apple+-documentaire is een zeer persoonlijk project voor Gomez. “Het is erg kwetsbaar”, vertelde ze aan Vogue. “Om eerlijk te zijn kan het een beetje ongemakkelijk zijn om er zelfs maar naar te kijken.” Toch verschijnt Selena dapper bij de screenings van haar docu. Bij de première in Los Angeles eerder deze maand leek de actrice helemaal klaar voor het feestseizoen. Ze droeg een fuchsia satijnen jurk van Rodarte, met haar haar achterover gekamd in een klassieke knot. Om de look af te maken droeg ze een paar statement oorbellen.
Deze week gooit Selena het over een hele andere boeg: op de New Yorkse loper draagt ze een rustige look die perfect is voor een winterse dag in Manhattan. De manteljas draagt ze over een zwarte mini-jurk met klassieke kniehoge laarzen en een zwarte panty.
Frans it-label Sézane
De olijfgroene jas die Selena op de loper draagt, is van Sézane. Het is de jas Mederick, een recht model gemaakt van dubbelzijdige wol met reverskraag en vierkante zakken. Sézane is een middenklasselabel dat het eerste e-commercemerk van Frankrijk werd toen het in 2015 werd opgericht door Morgane Sezalory. Het merk werd al snel een cultfavoriet voor vrouwen die een Françoise Hardy-gevoel aan hun garderobe wilden toevoegen. Beroemdheden als Lily James en de prinses van Wales zijn groot fan. Laatstgenoemde droeg de Margeurite-blouse van het merk al tijdens meerdere geledenheden.
Morgane Sezalory zei eerder tegen Vogue: “Ik hou van tijdloze dingen. Ik wil de Franse charme verspreiden.” Die missie is duidelijk geslaagd.
Dit artikel is oorspronkelijk gepubliceerd door Vogue UK.