Sinds de lancering van haar gelijknamige merk in 2008 is Victoria Beckham synoniem geworden met functioneel, elegant minimalisme. Eind 2023 boekte haar imperium winst, mede dankzij de populariteit van haar clutchtas met kettingdetail en het succes van haar Victoria Beckham Beauty-lijn. Nu voegt Victoria Beckham uurwerken toe aan haar cv, dankzij een samenwerking met de Zwitserse luxe horlogemaker Breitling. Het resultaat is de Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham-collectie, die zal worden verkocht in een gelimiteerde oplage van 1500 horloges.
Victoria Beckham x Breitling
“Ik wilde iets tijdloos en verhevens creëren met echt gemak en moeiteloze elegantie”, legt Beckham uit. Haar ontwerpen voor de collectie combineren haar passie voor herenhorloges – “Ik hou van hun gewicht, de hardware”, zegt ze – met haar talent voor het mengen van kleuren en texturen.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.