het-verhaal-achter-de-peperdure-stropdas-van-timothee-chalamet-bij-de-sag-awards-2025-336338
©Getty Images

De promotour voor zijn film A Complete Unknown is bijna voorbij, maar Timothée Chalamet laat zich toch nog even inspireren door Bob Dylan voor zijn look tijdens de SAG Awards 2025. Dat doet de acteur met zijn kapsel. En om zijn look af te maken, kiest hij voor een peperdure bolo tie.

Timothée Chalamet bij de SAG Awards 2025

Chalamet droeg een op maat gemaakte look van Chrome Hearts, bestaande uit een leren blazer en een bijpassende, rechte broek. Onder zijn jasje droeg hij een met de hand geverfd, fluorescerend groen overhemd met knopen, gecombineerd met een bolo tie.

Het betreft echter geen standaard bolo tie. Chalamet droeg namelijk Féline; het Cartier-hangerhorloge, waarin 78 briljante en prinsesgeslepen diamanten zijn gezet in 18-karaats geelgoud en afgewerkt met zwarte lak, afkomstig uit de Cartier Libre-collectie van 2005. Hij maakte de look af met een zwarte, rechthoekige zonnebril van Chrome Hearts en een paar cowboylaarzen uit het archief van het merk.

Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.

Gestyled door Taylor McNeill, brengt de look een eerbetoon aan een van Dylans recentere stijlen – tot in het felgroene overhemd. Gezien de gelegenheid gaf Chalamet de look echter een rocksterdraai door traditionele pakken in te ruilen voor leer. (Dit is tevens de tweede keer in de afgelopen weken dat Chalamet een custom look van Chrome Hearts draagt. Op Valentijnsdag betrad hij de rode loper van de Berlinale in een lichtroze trainingspak van het merk.)

Geïnspireerd door Cartier

Het is overigens niet de eerste keer dat Chamalet een bijzonder horloge om zijn nek hangt, dat deed hij eerder al in 2023. Toen droeg hij een Cartier-ketting waar 450 uur aan is gewerkt.

Hieronder bekijk je de look van Timothée Chalamet bij de SAG Awards 2025.

Timothée Chalamet bij de SAG Awards 2025
©Getty Images
Timothée Chalamet bij de SAG Awards 2025
©Getty Images

Dit artikel is oorspronkelijk gepubliceerd door Vogue US.