Het Palestijns-Nederlandse supermodel Bella Hadid staat al meer dan tien jaar in de schijnwerpers in de modewereld, maar treedt nu ook toe tot de beautywereld met haar eigen merk. Hadid lanceert haar eigen parfummerk genaamd Orebella, het allereerste alcoholvrije, op essentiële oliën gebaseerde parfummerk. Vogue ging in gesprek met het model over haar nieuwe avontuur, en wat de dieperliggende betekenis is achter haar nieuwe label.
Bella Hadid lanceert parfummerk
“Op een dag werd ik wakker en zag ik iets op Instagram”, deelt Bella, zonder te onthullen wat ze precies zag, en wat dus de katalysator was van wat velen zien als haar wellness-transformatie. “Ik wist dat ik veranderingen moest aanbrengen in mijn leven om gelukkig te worden met mezelf, dus koos ik ervoor om deze reis te maken. Ik maakte mentaal veel mee en op een gegeven moment werd het behoorlijk dark. Als gevoelig persoon is door pijn heen gaan de enige manier om te groeien.”
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.