Ter ere van Wereld Bijendag op 20 mei opent Gisou, het cult beautymerk van Vogue-coverster Negin Mirsalehi, een speciale pop-up store in Amsterdam. Het is de eerste ‘Bee Season Pop-Up’, waarmee het merk bewustzijn rondom het belang van bijen wil vergroten en een nieuwe generatie imkers wil inspireren. Naast al je geliefde Gisou-producten kun je hier ook terecht voor Vogue’s nieuwe juninummer met Negin op de cover.
Gisou pop-up store
Van 20 tot en met 22 mei neemt Gisou het gebouw aan de Prinsengracht 455 in Amsterdam over. Daar kun je je wanen in een heuse bijentuin – de pop-up is dé plek waar bloemen, honing en haarverzorging samenkomen. Leer van Gisou’s doorgewinterde experts hoe je een imker wordt en hoe het ambacht in elkaar zit. Geniet daarnaast van een honingproeverij en ontdek unieke schatten die tentoongesteld worden in het zogeheten Honingmuseum.
“We zijn zo enthousiast over Bee Season. Bijen staan namelijk centraal in alles wat we bij Gisou doen”, zegt Negin over de komst van de speciale pop-up in hartje Amsterdam. “Vanaf de eerste dag hebben we ons ingezet om voor de Mirsalehi-honingbijen te zorgen op dezelfde manier als mijn familie dat al zes generaties lang doet. En we kunnen niet wachten om alles met onze Gisou-community te delen.”