Mijn nieuwste ontdekking op het gebied van huidverzorging is nu al een cultproduct – en een bestseller in Azië. Ondanks de naam is de Advanced Youth Watery Oil van Guerlain populair bij vrouwen van alle leeftijden, zo populair zelfs dat er volgens Guerlain elke 26 seconden een flesje van de ‘magische olie’ wordt verkocht.
Gezichtsolie van Guerlain
Het merk schrijft het succes van de formule toe aan de unieke ultralichte en waterachtige textuur, waardoor het een goede optie is voor iedereen die niet houdt van het gevoel van een olie op het gezicht. Een van de redenen waarom ik persoonlijk van dit product ben gaan houden, is de manier waarop ik het kan gebruiken om mijn make-up bij te werken. Ik heb ontdekt dat het geweldig is om mijn huid te revitaliseren net wanneer ik dat nodig heb aan het einde van de dag. Daarom ben ik het mijn “7pm skincare hit” gaan noemen. Ik grijp er elke dag op dat moment naar, wanneer mijn huid een oppepper nodig heeft.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.
“Het is perfect na een dag werken”, zegt María Borrás van Guerlain. “Twee druppels zullen de huid opladen en dienen ook om make-up bij te werken. Het geeft de huid ook een extra glans.”