meghan-markle-maakt-zeldzame-verschijning-op-instagram-voor-alliance-of-moms-campagne-294355

Recent maakte Meghan Markle een aantal publieke verschijningen. Zo zagen we haar samen met prins Harry bij de Royal Salute Polo Challenge en bij de opening van een tentoonstelling in het Sofi Stadium in Los Angeles, waar ze als gastvrouw optrad. Hoewel Markle dus langzaam weer wat vaker in het openbaar verschijnt, schittert ze nog steeds van afwezigheid op social media. Nu maakt Meghan Markle echter een zeldzame verschijning op Instagram, om de stichting Alliance of Moms een hart onder de riem te steken.

Meghan Markle in casual look

Alliance of Moms is een non-profitorganisatie die zich inzet voor jonge moeders die zich in het pleegzorgsysteem bevinden. De organisatie biedt educatieve programma’s, mentorships en andere ondersteunende diensten aan om deze moeders te helpen bij het opbouwen van sterke relaties met hun kinderen, en bij het creëren van een stabiele en ondersteunende thuissituatie. De missie van de organisatie is om deze moeders te empoweren en hen de tools te geven die ze nodig hebben om een positieve verandering in hun leven en dat van hun kinderen te bewerkstelligen.

Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.

Speciaal om deze goede zaak te ondersteunen, duikt de hertogin op in een foto op Instagram, te zien op de pagina van de stichting. Ze draagt een T-shirt met daarop de tekst ‘Love Like A Mother’. Het item, dat Meghan casual combineert met een jeans, kunnen mensen kopen ter ere van Moederdag, om de organisatie te steunen. Het is verfrissend om Markle weer in een ontspannen look te zien – dat was lang geleden voor de hertogin. Op de foto is ze te zien samen met haar vriendin Kelly McKee Zajfen (tevens de oprichter van Alliance of Moms) en actrice en Meghans oude Suits-collega Abigail Spencer.

Meghan en social media

Het is behoorlijk zeldzaam dat we Meghan Markle spotten op social media. Hoewel zij en Harry een aantal ondernemingen aan het opstarten zijn – van een Netflix-serie tot een podcast – is het koppel zeer op hun privacy gesteld, en bleef een verschijning van Meghan op social media lang uit. Nu ze haar eigen lifestylemerk American Riviera Orchard lanceert, kunnen we haar echter wellicht weer wat vaker spotten op onze tijdlijn. Time will tell.