Bijna een jaar na de lancering van American Riviera Orchard kondigt Meghan Markle aan een nieuwe weg in te slaan met haar lifestyleplatform. De hertogin van Sussex maakt via een persoonlijke video op Instagram bekend dat haar lifestylemerk voortaan As Ever heet. De oorspronkelijke naam – een eerbetoon aan Santa Barbara – zou Meghan beperken tot het op de markt brengen van producten die geteeld of geproduceerd zijn in die specifieke regio van Californië. As Ever geeft haar op dat gebied meer ruimte, legt ze uit. Meer ruimte voor “zoveel meer producten waar ik dol op ben en die ik in mijn eigen huis gebruik”.
Meghan Markle hernoemt lifestylemerk tot As Ever
Deze rebranding heeft volgens Meghan ook te maken met het feit dat hosten “altijd haar love language is geweest”, zo vertelt ze. Denk aan elementen als “eten, tuinieren, entertainen, doordacht leven en vreugde vinden in het alledaagse”. Dingen die allemaal centraal stonden in haar voormalige lifestyleblog The Tig die ze in 2014 lanceerde. “Dit is wat ik doe, en dat heb ik de afgelopen jaren niet met jullie kunnen delen. Maar dat kan ik nu wél”, legt ze uit.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.