Moeder, wellnesslover, goodwillambassadeur, zo nu en dan actrice en zonder twijfel één van de grootste en succesvolste schoonheden in de modellenwereld. Giselle Bündchen heeft in de afgelopen drie decennia een carrière opgebouwd waar je u tegen zegt. Met haar krachtige horsewalk, ontelbaar veel magazinecovers en bovenal natural beauty is Bündchen een herkenbare verschijning. De natuurlijke schoonheid wordt ook begeerd door modemerken, zoals blijkt uit de recente campagne van BOSS waarin Gisele Bündchen schittert. In de lente/zomer 2024-campagne genaamd #BeYourOwnBOSS deelt ze de belangrijke boodschap om de baas te zijn over je eigen leven en hoe cruciaal het is uit de schaduw te stappen om zo je eigen, authentieke licht te zien.
In gesprek met topmodel Gisele Bündchen
De Italiaanse Vogue sprak het model in een interview over hoe belangrijk het is om altijd jezelf te blijven, zelfs als anderen graag hun mening willen opdringen. Ook vertelde het supermodel over haar boek Nourish, haar verwondering over de virale office siren-trend op TikTok en onthulde ze haar favoriete Italiaanse Vogue-covers uit het verleden.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.
Laten we beginnen met een bijzonder fenomeen dat online de ronde deed. Jouw look in The Devil Wears Prada was het begin van één van de eerste trends van 2024; de office siren. Wat vind je van deze stijl, die intussen al bijna 18 jaar geleden is?
“Echt? Wat leuk! Ik vind dat kantoorkleding niet saai hoeft te zijn. Integendeel, ik ben het eens met het vieren van vrouwelijkheid, zelfs door middel van kantoorkleding. Helaas kan ik dat zelf niet, want mijn kantoor is telkens weer een andere fotostudio. Maar ik vind deze trend geweldig.”
De tekst gaat verder onder de afbeelding.