Creatief ondernemer en influencer Vivian Hoorn heeft het haar persoonlijke missie gemaakt om vrouwen meer van zichzelf te laten houden. Voor Vogue.nl schrijft ze elke maand over haar reis naar meer zelfliefde en haar ervaringen in de (mode)wereld als creative director van haar eigen merk VIVEH. Deze week vertelt Vivian Hoorn over haar datingleven.
Vivian Hoorn over haar datingleven
De iconische serie Sex and the City uit de late jaren negentig, over vier vrouwen van in de dertig die in New York leven, is recentelijk teruggekomen op Netflix. Dat kwam goed uit voor mij: de serie zorgt voor de nodige inspiratie en support. Ik heb de serie zeven jaar geleden bekeken en was (en velen met mij) erg onder de indruk van de mode. Maar nu, jaren later, kijk ik de serie door heel andere ogen.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.
Namelijk door de ogen van een single vrouw. Ik herken mezelf in de vier personages: ik heb de drama van Carrie, de grofheid van Samantha, de romantiek van Charlotte en de praktische kant van Miranda. Elke aflevering is een feest der herkenning; het leven van deze vier vriendinnen in New York en mijn (liefdes)leven komen grotendeels overeen.