Creatief ondernemer en influencer Vivian Hoorn heeft het haar persoonlijke missie gemaakt om vrouwen meer van zichzelf te laten houden. Voor Vogue.nl schrijft ze elke maand over haar reis naar meer zelfliefde en haar ervaringen in de (mode)wereld als creative director van haar eigen merk VIVEH. Deze week vertelt Vivian Hoorn over hoe een ongemakkelijk moment in een winkel ervoor zorgde dat ze voor zichzelf koos, in plaats van voor de liefde.
Vivian Hoorn kiest voor zelfliefde
Van de week haalde ik mijn ochtendkoffie bij The School of Life, bij mij om de hoek. The School of Life is een creatieve plek waar je verschillende cursussen kunt volgen, maar het heeft ook een werkruimte, een koffiehoek en een winkeltje. Ik stuitte op twee boekjes: How to Find Love & How Ready Are You For Love. Terwijl Olivia Deans nummer ‘Be My Own Boyfriend’ door de ruimte klonk, voelde het als een teken. 2024 loopt op zijn einde en ik had één doel dit jaar en dat was met de liefde van mijn leven kerst vieren. Ach, het is niet gelukt. Dus doe mij die boekjes dan maar.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.
Ik rekende ze af en de jongen achter de balie vroeg me: “Zal ik ze inpakken als cadeautje?” Ik reageerde met: “Nee.”’ Maar vond dit al snel zielig klinken, dus voegde ik er snel aan toe: “Ik pak ze thuis zelf wel in…”’ Ik zag de jongen naar me kijken met een blik van medelijden en een glimlach, en kon zijn gedachten bijna horen: Succes deze koude maand met het vinden van de liefde van je leven.