De rebranding van Burberry is een feit. Het Britse modemerk lanceerde een gloednieuw logo en een verfrissende campagne. Nu creatief directeur Daniel Lee aan het roer staat gaat er geheid meer veranderen aan het Britse modemerk. Één ding is zeker: Burberry is een nieuwe koers ingeslagen. Dit is alles wat je wil weten over de nieuwe Burberry onder leiding van Lee.
Nieuwe campagne Burberry
Daniel Lee haalde begin vorige week een digitale bezem door Riccardo Tisci’s Burberry. Vlak voor de lancering van de nieuwe campagne verdwenen namelijk álle beelden van het Instagramaccount. Tot grote verbazing van menig modevolk. ‘Daniel Lee zal vast aan het opruimen zijn’, werd gesuggereerd door modeliefhebbers op Instagram. Het Britse luxemerk vulde dagen later haar Instagramfeed weer met vijftien gloednieuwe campagnebeelden.
Op de verfrissende beelden geschoten door fotograaf Tyron Lebron zien we onder andere de Britse rappers Skepta en Shygirl en model Lennon Gallagher. Ze dragen klassieke Burberry-items – van de zomerse grafische bikiniset tot de camelkleurige trenchcoat – op een hedendaagse manier: speels en gecombineerd met hun persoonlijke stijl. Daniel Lee heeft de klassieke Burberry-look letterlijk in een nieuw jasje gestoken.
Dit bericht op Instagram bekijken