niet-margaux-maar-deze-tas-van-the-row-is-favoriet-bij-ashley-olsen-292987
©ANP/Gregory Pace/Shutterstock

Zodra The Row’s Margaux-tas werd uitgeroepen tot een moderne Birkin, ging de tas van cultfavoriet naar een van de meest gewilde items van het moment. Hoewel de tas veelvuldig gedragen werd door zowel Ashley als Mary-Kate Olsen, lijkt Ashley een andere weg in te gaan. Misschien was het om de plotselinge immense populariteit van de tas tegen te gaan, of gewoon om wat liefde te tonen aan de andere tassen van haar merk. Maar afgelopen week werd Ashley Olsen, CEO van The Row, gespot met een andere tas van haar stealth wealth label in New York.

Ashley Olsen in een nieuwe The Row-tas

Olsen, die het label in 2006 samen met haar zus Mary-Kate oprichtte, had dit weekend een zeldzame outing in New York. Haar look was er een die volledig in het verlengde ligt van haar persoonlijke stijl. Ze droeg zoals vaak een gelaagde look, en hulde zichzelf in een zwarte trenchcoat met dubbele rijen knopen van The Row. Daarnaast droeg Ashley een broek met wijde pijpen en een gerafelde zoom. Het lijkt alsof deze uit The Row’s resort 2025-collectie komt. Ze maakte haar look af met een sjaal en zwarte ballerina’s van Mansur Gavriel.

Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.

Ze voegde een paar klassieke Olsen-touchs toe aan het look met behulp van accessoires. De ontwerpster droeg een sportieve cat-eye zonnebril met sepia glazen van Vuarnet en hield een tweede zonnebril in haar hand. Maar om haar pols prijkte deze keer dus niet de Margaux, maar de Lady, gemaakt van zwart alligator-leer.

Als de Margaux een Birkin is, dan is The Row Lady een Himalaya Kelly. De Lady-tas kost ongeveer – hou je vast – 29.000 euro. Het ontwerp is zo zeldzaam en exclusief dat hij op dit moment niet eens te koop is. Ashley Olsens outfit herinnert ons er nog maar eens aan dat zelfs als er veel vraag is naar de Margaux, er altijd een andere tas net buiten bereik ligt. Dat is pas quiet luxury.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Vogue (@voguemagazine)