Dingen om te weten in de mode op dit moment: Gucci is opnieuw het populairste merk ter wereld nadat Balenciaga dat negen maanden lang was. Dolce & Gabbana maakt langzaamaan een terugkeer in populariteit dankzij de sponsoring van de Kravis-bruiloft. En Diesel staat voor het eerst in de top 10 van meest populaire labels. Kortom: een hoop veranderingen.
De 1DR-tas van Diesel
Ieder kwartaal onthult internationaal modezoekplatform Lyst een rapport met meest populaire producten. Normaal gesproken betekent dit een vinkje achter Gucci-schoenen of de nieuwste it-tas van Balenciaga. Toch hebben deze grote merken plaats moeten maken voor een nieuwkomer. Dankzij de vernieuwing van Diesel door Glenn Martens, dé ontwerper van het moment, is de 1DR-tas namelijk naar de eerste plaats gestegen.
Nadat Megan Thee Stallion en Julia Fox de compacte schoudertas droegen met het ovale plaquette-logo van het merk, steeg het aantal zoekopdrachten in juni met 317 (!) procent. Zelfs de Le Cagole-tas van Balenciaga kon de 1DR niet verslaan op het gebied van zoekopdrachten. Balenciaga’s croissantvormige schoudertas staat zelfs op de vierde plaats. Dit is na de roze Gucci x Adidas Gazelle-sneakers en de nieuwe naked dress van Jean Paul Gaultier, gemaakt met de hulp van stylist Lotta Volkova. Juist, de Y2K it-tas heeft de grootste samenwerkingen ter wereld weten te overtroeven.
Dit bericht op Instagram bekijken