Meghan Markle stuurde eerder dit jaar 50 potten ambachtelijke aardbeienjam naar 50 beroemde vrienden voor de soft launch van American Riviera Orchard, haar nieuwe lifestylemerk waarmee ze dingen als vogelzaad, badzout, yogakits, hondenshampoo en geurstokjes gaat verkopen aan Californiërs die nog niet bekend zijn met de sensatie van rondstruinen in de Engelse Cotswolds.
Tot nu toe is het een voorzichtige, weloverwogen uitrol geweest – een logo op Instagram, een stortvloed aan speculatieve artikelen op basis van handelsmerkdocumenten en geruchten over een bijbehorende Netflix-serie – maar de hertogin lijkt nu het tempo op te voeren.
Meghan Markle in linnen pak
Zo werd Meghan Markle gefotografeerd tijdens de G9-zakentop in de Hamptons, waar ook Gwyneth Paltrow, Reese Witherspoon en Laura Dern aanwezig waren, gekleed in een linnen pak van het toegankelijke Australische label St Agni. (Dat is hetzelfde merk dat Markle ook aankleedde voor een diner na de wedstrijd in de Sentebale Polo in april en een reis naar Nigeria de maand daarna). De hertogin droeg de nonchalante set met oversized Heidi Merrick-zonnebril, Lorraine Schwartz-juwelen en prinses Diana’s onbetaalbare Cartier Tank Française-horloge.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.