“We komen naar deze plek voor magie. We komen naar theaters om te lachen, te huilen, om iets te ervaren.” Toen Nicole Kidman deze woorden uitsprak in haar inmiddels iconisch reclamespotje in september 2021, werd het een viraal fenomeen. Men kon er maar niet genoeg van krijgen om Kidman een reclamespot te zien veranderen in een emotioneel, Oscarwaardig optreden. “Op de een of andere manier voelt liefdesverdriet goed op een plek als deze,” zegt de actrice terwijl ze in een leeg theater zit in een grijs Michael Kors pak met krijtstrepen. Het is zo’n beroemde look dat hij later werd geveild bij Sotheby’s en er ook talloze Halloween kostuums van zijn gemaakt. Nu, ruimt drie jaar later, net toen je dacht dat Kidman klaar was met deze virallook, heeft de actrice deze week haar beroemde look nieuw leven ingeblazen.
Nicole Kidman in chic krijtstreeppak
Gisteravond verscheen Kidman in de Stephen Colbert show in New York City om haar nieuwe film Babygirl te promoten. Haar krijtstreeppak was een speelse knipoog naar het pak dat ze droeg in het oudere promotiespotje. Het was niet precies hetzelfde Michael Kors-ontwerp, maar de zwart-wit gestreepte look weerspiegelde het originele ontwerp perfect. Kidman droeg het office-proof pak op de meest chique manier met zwarte hakken en een grote Balenciaga-tas voor een high-end twist. Het leukste aan haar look? Een Babygirl-merch T-shirt (is er iets beter dan sterren die hun eigen merch dragen?) met daarop een groot glas melk – een knipoog naar een van de scènes uit de film.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.