In het Verenigd Koninkrijk wordt bij het warenhuis Marks & Spencer elke dertig seconden een Rosie-bh verkocht. Het ontwerp komt uit de lingerielijn ontworpen door model Rosie Huntington-Whiteley. De winkelketen, geliefd om haar matching setjes in jaren tachtig-stijl, hoopt die winnende formule te herhalen. Dat doen ze met een nieuwe collectie gemaakt in samenwerking met Sienna Miller. Daarmee bewijst de actrice dat je niet altijd een high-fashion stukken nodig hebt voor een goede look, maar dat je ook met high-street items een stijlvolle outfit kunt creëren.
Sienna Miller draagt een chique high-street look
Na het succes van haar eerste collectie in juni heeft de actrice nu een 35-delige feestcollectie onthuld die is samengesteld uit haar eigen archief van vintage vondsten van Portobello Market in Londen. De collectie bevat fluwelen blazers, vesten en tassen met tijgerprint, blouses met ruches en een limoengroene jurk die kan wedijveren met Victoria Beckhams viral jurk. “Britten zijn zo ongedwongen en relaxed chic”, vertelde Miller onlangs aan een zaal vol journalisten. “Ik denk dat het iets te maken heeft met het Engelse gevoel voor humor.”
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.