de-beste-valentijnscampagne-van-het-moment-is-van-skims-met-lucia-en-mia-van-the-white-lotus-239727
©Skims

Laten we eerlijk zijn: naast Tanya McQuoid (Jennifer Coolidge) waren de Siciliaanse Lucia en Mia toch wel echt de sterren van The White Lotus 2. Actrices Simona Tabasco en Beatrice Grannò stalen de show met hun respectievelijke personages, die de wereld veroverden met hun charme, slimme scams en immer fantastische en tikkeltje over-de-top looks. Nu is het onoverwinnelijke duo terug – en wel in een campagne die Mia en Lucia absoluut eer aan doet. Kim Kardashian strikte het duo van The White Lotus namelijk voor de nieuwste campagne van haar label Skims – en het is de beste valentijnscampagne tot nu toe.

Sterren ‘The White Lotus’ voor Skims

Als er iets is wat we konden leren van Mia (Beatrice Grannò) en Lucia (Simona Tabasco) uit het tweede seizoen van The White Lotus, is het wel hoe ze unapologetically zichzelf zijn. Deze twee vrouwen waren duidelijk over hun bedoelingen en ambities en steunden elkaar in het verkrijgen van wat ze wilden: geld verdienen, een carrière in de muziek, maar ook een zorgeloos leven. Die doelen worden aan het eind van de seizoensfinale glorieus bereikt wanneer Lucia de 50.000 euro van Albie weet te krijgen. You go girl.

Het fierce momentum van het duo is duidelijk nog niet voorbij, want ze zijn bij het grote publiek niet onopgemerkt gebleven. Ook niet bij Kim Kardashian. “Ik keek naar The White Lotus en moest mijn meisjes hebben!”, schreef ze op Instagram. Het resultaat? Een steamy valentijnscampagne voor Skims met Simona en Beatrice in de hoofdrol. Het duo poseert in vernieuwde en limited-edition versies van de Fits Everybody– en Silk-lijn in de vorm van kleurrijke lingerie.

Lucia en Mia zijn terug

De charme van Lucia en Mia komt volledig tot leven in de campagne, die gefotografeerd werd door Donna Trope. Het lijkt zelfs bijna alsof Simona en Beatrice weer in de huid kruipen van hun personages. De campagnevideo toont het duo al fluisterend gehuld in de nieuwe collectie, met daarin één duidelijke boodschap: “Tutto indossano Skims” – iedereen draagt Skims. Tabasco zei over de campagne in een persbericht: “Het is ontzettend tof om samen met Beatrice in een wereldwijde modecampagne te staan die vriendschap, vrouwen en je krachtig en sexy voelen in je eigen lichaam viert.”

Je shopt de nieuwe items net op tijd voor Valentijnsdag vanaf 26 januari via de webshop van Skims. Voor zover wij weten vond er overigens geen oplichting plaats voor deze campagne, maar die 50.000 euro van Albie heeft het duo nu wellicht niet meer nodig. Laat die The White Lotus-spinoff met Lucia en Mia maar komen.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Kim Kardashian (@kimkardashian)