“Ik ben een van die mensen die graag hun tas vullen”, vertelde Zendaya aan Vogue toen ze haar eerste accessoirecampagne voor de Capucines-lijn van Louis Vuitton binnenhaalde. “Ik moet mijn computer erin stoppen, ik moet dit erin stoppen, ik moet dat erin stoppen.” Ondanks haar keuze uit het enorme lederwarenarchief van het modehuis is Zendaya uitgekomen bij wat velen als het startpunt beschouwen van de logohype rondom Louis Vuitton: de alles-past-erin-tas met de toepasselijke naam Neverfull.
Zendaya draagt de Neverfull van Louis Vuitton
In tegenstelling tot andere tassen van het modehuis, is de in 2007 gelanceerde Neverfull nooit weggeweest. De ruime draagtas, gemaakt van canvas met monogram en voorzien van veters aan de zijkant, werd ooit verkocht onder de duizend euro en was de toegangspoort tot het luxelandschap voor ambitieuze shoppers.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.