Kim Kardashian is groot fan van Bridgerton. Ze is ook een slimme zakenvrouw. Na het grote succes van de Netflix-romance uit het Regency-tijdperk deed ze wat elke ondernemer zou doen. Ze stuurde een DM naar hoofdrolspeelster Nicola Coughlan. Maar naast het bespreken van de will-they-won’t-they-plotlijnen, weten we nu ook dat Kardashian iets anders met haar besprak. Kim Kardashian boekte Nicola Coughlan als gezicht – en lichaam – van de Skims Soft Lounge-collectie. Lady Whistledown zou hier van alles over te zeggen hebben.
Nicola Coughlan voor Skims
De campagne werd gefotografeerd door Elizaveta Porodina, gekozen vanwege haar “conceptuele en etherische esthetiek”. De foto’s van een stralende Coughlan die zich over wilde bloemen drapeert passen goed bij de sfeer van de Bridgerton-perstour. Zo droeg ze tijdens de tour ook een op Botticelli geïnspireerde jurk van Rodarte die de naaktjurk imiteerde – de perfecte knipoog van een actrice die te maken heeft met de mediastuipen van haar eerste seksscène. “Wanneer het mijn leading lady-moment zou zijn, zoals Pen zou zeggen, wilde ik de lat hoger leggen en een paar echt leuke looks afleveren”, vertelde Coughlan aan de Britse Vogue over haar promogarderobe. Volgens stylist Aimée Croysdill volgt haar garderobe het thema van “bloedende liefde”.
Elke week onze beste artikelen in je inbox? Schrijf je hier in voor de Vogue-nieuwsbrief.